effectivepr warszawa - agencja marketingowa
  • Polski
  • English

Portfolio Effective PR




Obsługa PR w pełnym zakresie

PR produktowy, komunikacja B2B i B2C, relacje z mediami, biuro i serwis prasowy, szkolenia medialne

PR produktowy

Relacje z mediami, budowanie eksperckiego wizerunku marki.

Kampania edukacyjna

Autorska kampania edukacyjna realizowana poprzez stronę internetową, media, social media i udział w wydarzeniach branżowych.

Komunikacja targów

Relacje z mediami branżowymi, pozyskanie patronów medialnych i ekspertów do roli prelegentów, konkurs Diament Designu dla architektów wnętrz.

Ekspercki wizerunek

Relacje z mediami, budowanie eksperckiego wizerunku w mediach branżowych, współpraca indywidualna z prawnikami (personal branding).

Komunikacja B2B

Relacje z mediami biznesowymi i HR, budowanie wizerunku eksperta.

PR korporacyjny

Relacje z mediami, materiały dla mediów, teksty do materiałów firmowych, zgłaszanie firmy do konkursów branżowych.

Komunikacja B2B

Relacje z mediami branżowymi w związku z otwarciem nowego centrum handlowego Apsys

Komunikacja kryzysowa

Opracowanie planu komunikacji z mediami, koordynacja kontaktów z dziennikarzami, monitoring.

Komunikacja korporacyjna

Prowadzenie biura prasowego w zakresie informacji o firmie – o osiągnięciach, inwestycjach, nagrodach i podejmowanych działaniach z zakresu CSR.

Outsourcing marketingu

Media relations, budowanie eksperckiego wizerunku, social media, zarządzanie treścią, opracowanie i produkcja materiałów marketingowych.

Outsourcing marketingu

Media relations, social media, współpraca z blogerami, opracowanie i produkcja materiałów marketingowych

Komunikacja wydarzeń

Relacje z mediami, pozyskiwanie patronów medialnych, przygotowanie konferencji prasowej

Komunikacja wydarzeń

Plan komunikacji, przygotowanie treści do internetu i opracowań dla mediów, kontakty z dziennikarzami, organizacja wywiadów.

Komunikacja koncepcji

Relacje z mediami, pozycjonowanie ekspertów w mediach, tworzenie treści, szkolenia medialne, doradztwo strategiczne

Obsługa sytuacji kryzysowej

Strategia działań, prowadzenie relacji z mediami, doradztwo, monitoring mediów.

PR produktowy

Plan komunikacji, dobór narzędzi, opracowanie informacji dla mediów, monitoring mediów, organizacja wizyt w redakcjach, wysyłki kreatywne.

Badania

Badania rynku i opinii publicznej, opracowywanie wyników ankiet i przygotowywanie raportów.