
Od 1 stycznia 2024 r. w Polsce zaczną funkcjonować raporty dotyczące ESG. W pierwszym roku bezpośredni obowiązek raportowania obejmie największe przedsiębiorstwa, a w kolejnych latach ...
Każda współpraca z NGO’sem utwierdza nas w przekonaniu, że jeśli bliskie są nam jej idee i cele, prowadzenie PR dla NGO to czysta przyjemność. Utożsamiając się ze społecznością, na rzecz której działa dana fundacja czy stowarzyszenia, ...
Od 2018 roku w Polsce obowiązują nowe przepisy dotyczące akustyki w szkołach. Jednak większość szkół, zwłaszcza podstawowych, znajduje się w starych, nie remontowanych budynkach, pochodzących ...
W 2018 roku polskie spółki rozpoczęły publikowanie pierwszych, obowiązkowych sprawozdań niefinansowych. Spełnienie nowego wymogu legislacyjnego stało się dla wielu z nich wyzwaniem, związanym m.in. z ...
Coraz więcej firm w Polsce podchodzi do społecznej odpowiedzialności biznesu w sposób strategiczny odrzucając początkowe identyfikowanie CSR z prostymi działaniami charytatywnymi. Jednocześnie z opublikowanych badań ...
Postęp technologiczny i rozwój nowoczesnych mediów dały początek coraz szerszej i głębszej komunikacji rynkowej pomiędzy przedsiębiorcami a podmiotami z ich otoczenia. Klienci, inwestorzy, pracownicy, dostawcy, ...
Milenialsi to świadomi i wymagający konsumenci, odporni na tradycyjną reklamę. Mają większe oczekiwania zarówno wobec towarów, usług, mediów i pracodawców. Jak wynika z badań firmy Nielsen 51% ...
Co trzeci Polak jest milenialsem. Jak podaje raport „OMG! Czyli jak mówić do polskich milenialsów” w naszym kraju żyje ponad 11 milionów osób urodzonych między 1980 a ...
Dla firm z branży budowlanej i wnętrzarskiej zmiana komunikacji marketingowej w kierunku online oznacza konieczność tworzenia wartościowych i angażujących treści, kierowanych do wymagającej grupy odbiorców. ...