• Polski
  • English

Referencje




Stanley Black & Decker Polska

Pracujemy z Effective PR już od ponad 10 lat. Cenimy sobie zwłaszcza ich kreatywność i umiejętność utrzymania jakości przy rozszerzaniu zakresu współpracy. Działania agencji zapewniają regularną obecność marek SBD w mediach branżowych i ogólnopolskich. Jeżeli słyszeli Państwo o Stanley, Black+Decker, czy DeWalt to znaczy, że agencja dobrze zrealizowała swoje zadania.

Grzegorz Gofryk, CEE Marketing Communication Manager

Pilkington Automotive Poland

Effective PR obsługuje NSG Group (…) w zakresie PR korporacyjnego od 2011 r. Agencja odpowiada za utrzymywanie dobrych relacji z mediami lokalnymi i branżowymi, prowadzenie biura prasowego, a także obsługę PR wydarzeń związanych z budową i uruchomieniem nowej fabryki szyb samochodowych Pilkington Automotive Poland w Chmielowie. Współpracę z Effective PR oceniamy bardzo pozytywnie, doceniając wsparcie i zaangażowanie konsultantów oraz ich wiedzę i doświadczenie w kontaktach z dziennikarzami.

Monika Kuczyńska, Dyrektor Personalny, NSG Group w Polsce

Pilkington IGP Sp. z o.o

Effective PR prowadzi działania public relations dla naszych spółek Pilkington Polska i Pilkington IGP od 2010 roku. Współpraca dotyczy komunikacji marketingowej szkła architektonicznego marki Pilkington. Od początku agencja wykazuje zrozumienie specyfiki naszej branży i aktywnie wspiera pracę działu marketingu. (…) Effective PR doskonale wywiązuje się z powierzonych zadań, wykazując duże zaangażowanie w ich realizację. Na uwagę zasługuje szybkość reakcji i elastyczność w stosunku do potrzeb klienta, a także znajomość potrzeb dziennikarzy mediów branżowych i umiejętne prowadzenie działań media relations.

Ewelina Wójcicka, Marketing Communications Coordinator

Snickers Workwear

Bardzo cenimy sobie profesjonalną współpracę z Effective PR. Dzięki niej mogliśmy skutecznie dotrzeć do interesujących nas kanałów mediowych i nowych grup klientów. Ma to szczególne znaczenie dla marek, które – jak Snickers Workwear – budują swoją pozycję na rynku polskim.

Ireneusz Augustyniak, Hultafors Group

YOKOHAMA

Szczególnie wartymi podkreślenia cechami (…) Effective PR są elastyczność i gotowość do szybkiej modyfikacji projektów w zależności od zmieniającej się sytuacji i potrzeb. Co więcej, agencja nie ogranicza się do określonego zakresu obowiązków, niejednokrotnie wychodząc z inicjatywą i proponując pomysły na nowe działania.

Michał Kamieniarz, Marketing Specialist, ITR CEE

PageGroup

Effective Public Relations wspierało działania komunikacyjne dla wszystkich marek PageGroup w Polsce od 2010 roku. Dzięki elastyczności oraz zaangażowaniu agencji, wieloletnia współpraca w zakresie PR pozwoliła na zbudowanie trwałych i wartościowych relacji z kluczowymi mediami. Polecam Effective PR jako sprawdzonego partnera w obszarze komunikacji.

Przemysław Czechowski, Marketing Manager

Towarzystwo Wioślarskie Syrenka

Działania Effective PR są dla nas w pełni satysfakcjonujące i godne polecenia. Z pewnością skorzystamy z Państwa usług w przyszłości.

Jarosław Lindqvist, Przewodniczący Kapituły

Muzeum Plakatu w Wilanowie

Effective PR od wielu lat skutecznie wspiera komunikację marketingową Muzeum Plakatu, aktywnie uczestnicząc w nagłaśnianiu wszystkich organizowanych przez Muzeum wystaw (…) Bardzo dobra organizacja pracy i efektywność w dotarciu do mediów była szczególnie cenna w okresie przygotowań i organizacji dwóch ostatnich edycji konkursu Międzynarodowe Biennale Plakatu. W efekcie działań Effective PR informacje nt. konkursu były szeroko publikowane w mediach.

mgr Maria Kurpik, Kurator

WarsawBuild

Agencja Effective Public Relations obsługiwała dla firmy Lentewenc Sp. z o.o. Międzynarodowe Targi Budowlane i Wnętrzarskie Warsaw Build przez 2 lata. W tym czasie Agencja zapewniła nam profesjonalną obsługę PR oraz proponowała kreatywne i innowacyjne rozwiązania z zakresu promocji wydarzenia. Agencja prowadziła skuteczną komunikację targów wśród mediów i partnerów – zarówno branżowych, jak i ogólnych. Rekomendujemy Agencję Effective Public Relations jako rzetelnego partnera, który zapewnia firmie solidne wsparcie firmie z zakresu PR.

Anna Rabiej, Dyrektor Warsaw Build