effectivepr warszawa - agencja marketingowa
  • Polski
  • English

Zmiana na szczycie Pyramis Polska


Grecki producent zlewozmywaków i armatury kuchennej powołał w Polsce na stanowisko Prezesa Zarządu Piotra Myśliwca, dotychczasowego Dyrektora ds. Handlowych firmy.  

 

W lutym 2020 roku doszło do zmiany na stanowisku Prezesa Zarządu firmy Pyramis Polska, produkującej sprzęt kuchenny: zlewozmywaki, armaturę i AGD. Jerzy Cichowski, po przeszło 20 latach pracy w firmie na stanowisku Prezesa Zarządu, odszedł na zasłużoną emeryturę. Jego obowiązki przejął dotychczasowy Dyrektor ds. Sprzedaży Pyramis Polska, Piotr Myśliwiec. „Moim głównym celem będzie dalszy rozwój biznesu w Polsce, szczególnie w kategorii sprzedaży zlewozmywaków granitowych i stalowych, umacnianie pozycji marki Pyramis w obecnych i nowych kanałach sprzedaży oraz sukcesywne wprowadzanie nowych kategorii produktów do oferty firmy na polskim rynku polskim” – powiedział Piotr Myśliwiec.

Piotr Myśliwiec dołączył do polskiego zespołu Pyramis Polska w listopadzie 2016 roku jako Dyrektor ds. Handlowych. Jego zadaniem było uzyskanie wzrostu efektywności sprzedaży w dotychczasowych kanałach sprzedaży i otwarcie nowych rynków zbytu. Wcześniej pracował  między innymi jako: Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Członek Zarządu Metaloplast Kraków – firmie rodzinnej, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu w firmie Grass Cavagna Group i innych powiązanych spółkach, gdzie odpowiadał między innymi za produkty sanitarne marki Imperial oraz produkty AGD marki Ravanson, a także Dyrektor Sprzedaży na Europę w Zelmer S.A.  oraz Dyrektor Marketingu w firmie Xerox.

Piotr Myśliwiec jest absolwentem studiów MBA, posiada szerokie doświadczenie w sprzedaży i marketingu, szczególnie w branży wyposażenia wnętrz. Kreował i wdrażał strategie sprzedaży na rynek polski i rynki eksportowe, które obejmowały odbudowę kanałów sprzedaży, pozyskiwanie nowych partnerów handlowych, jak również efektywne zarządzanie strukturą Key Account Managerów oraz rozproszonymi działami sprzedaży. Odpowiadał za kreowanie i wdrażanie strategii marketingowych i komunikacyjnych, w tym rebrandingowych, budujących świadomość marki oraz zarządzał kategoriami produktów.

 

Prywatnie spełnia się jako ojciec zaszczepiając u syna zamiłowanie do sportu i aktywnego trybu życia. Jest stałym uczestnikiem Runmageddonów, w których towarzyszy mu 10 letni syn. W 2019 roku wraz ze swoim ojcem przebiegł trasę historycznego maratonu  w Atenach.